Definitivní konec jedné VELKÉ LÁSKY
19. 4. 2018
Definitivní konec jedné VELKÉ LÁSKY.

Starší nebo zkušenější mi určitě dají za pravdu. Ten kdo na něco (někoho) v životě nemá, kolem sebe tzv. "kope". Takový člověk hodně mluví, intrikuje a dělá kdejakou blbost, aby se tomu lepšímu vyrovnal. Jednoduše, kdo umí koná, kdo neumí mluví. Platí to v každodenním životě, v práci, v politice, ve sportu. Řemeslník, který umí, pracuje a mlčí. Řemeslník, který neumí, hodně mluví a práce stojí. Politik, který nemá žádný předvolební program, udělá program z negace druhého politika. Sportovec, který si není vítězstvím jistý, bývá obvykle mnohem hlasitější v předzápasových rozhovorech. A co třeba zprofanovaný pivovar, v kterém vaří standardní podprůměrné a fádní pivo? Takový pivovar si zaplatí televizní reklamu, která shazuje LEPŠÍ pivovary na trhu. Jak taková negační reklama vypadá? Dva pijáci europiva, kteří "chtějí prostě jen pivo" se zastaví před hospodou a žasnou nad jejím názvem Kočkodan v krabici. Uvnitř nálevny europijáky zarazí značky piv jako např. : ALE JO, ALE NE, IPA Z LIPA, SLEPÝ LAPKA PALE ALE, NEMOCNÝ OSEL, VĚTROPLACH 17, REZAVÁ TVRZ STOUT. Kromě názvů jsou zarážející i vysoké ceny piv - Ipa z Lipa 133, Nemocný osel 90, Slepý lapka 81 apod. Poté dva žíznivé kamarády překvapí pivní degustační prkénko o ironické délce 30 možná 40 piv. Jasná parodie na minipivovary. Degustační sety z minipivovarů jsou většinou vytvořeny na 5 vzorků. Ano, majitelé minipivovarů používají vtipné a nápadité názvy pro svoje podniky i svoje piva. Došlo vám někdy, že PRAZDROJ a STAROPRAMEN znamená vlastně jedno a to samé? Trošku bez invence, nápadu a vtipu, že? Opravdu kvalitní a lahodné pivo (0,5 l) stojí v minipivovaru 30 Kč, maximálně 40 Kč, takže ceny v negační reklamě jsou opět zavádějící. Reklama končí nonsens sloganem "Na zdraví zdravému rozumu". Zdravý rozum mi říká, že tady NĚKDO NA NĚKOHO NEMÁ a tak KOLEM SEBE KOPE. Minipivovary drží snad 2 % pivního trhu a i tyhle drobné chtějí hrabiví vlastníci pivovarských kolosů pro sebe. Pro pár špinavejch zlaťáků udělají pivovarské koncerny cokoli, třeba zamindrákovanou reklamu na G-HNUS. V mládí jsem Gábinu miloval. Na vojně byla mou láskou, ale dnes se za tu lásku trochu stydím.
Ve velkém pivovaru (většinou se zahraničními majiteli) pracuje mnoho obyčejných a slušných lidí. Třeba pan ředitel a pan sládek. Jednoho dne si tyhle dva zavolá bohatý majitel na pohovor a řekne jim : "Chci více zlaťáků! Chci o 15% více zlaťáků!" Pan ředitel s panem sládkem jsou ambiciózní, zodpovědní a pracovití. Takže udělají pro těch "15% navíc" všechno možné. Kromě fíglů při výrobě piva použijí i fígly v televizním vysílání. A i když jsou to slušní a pracovití lidé, jistě jim nějaký ten vydělaný zlaťáček uvízne za nehty. Ale kdo z nás se, pro svoji rodinu, nikdy neponížil či neztrapnil? Většina z nás by pro svoje děti udělala cokoli. I pan ředitel a pan sládek jsou jistě otcové, takže je chápu.
Tahle reklama na G-HNUS 2018 je ale totální konec jedné mojí velké vojenské lásky. Sbohem Gábi, bylas mi oporou v krušných časech, ale musím jít dál svou cestou už definitivně bez tebe.
Ve velkém pivovaru (většinou se zahraničními majiteli) pracuje mnoho obyčejných a slušných lidí. Třeba pan ředitel a pan sládek. Jednoho dne si tyhle dva zavolá bohatý majitel na pohovor a řekne jim : "Chci více zlaťáků! Chci o 15% více zlaťáků!" Pan ředitel s panem sládkem jsou ambiciózní, zodpovědní a pracovití. Takže udělají pro těch "15% navíc" všechno možné. Kromě fíglů při výrobě piva použijí i fígly v televizním vysílání. A i když jsou to slušní a pracovití lidé, jistě jim nějaký ten vydělaný zlaťáček uvízne za nehty. Ale kdo z nás se, pro svoji rodinu, nikdy neponížil či neztrapnil? Většina z nás by pro svoje děti udělala cokoli. I pan ředitel a pan sládek jsou jistě otcové, takže je chápu.
Tahle reklama na G-HNUS 2018 je ale totální konec jedné mojí velké vojenské lásky. Sbohem Gábi, bylas mi oporou v krušných časech, ale musím jít dál svou cestou už definitivně bez tebe.

P.S. - Akciová společnost, která vyrábí G-Hnus 2018 drží cca 50% pivního trhu v České republice.
P.S. č. 2 - 30.4.2018 jsem v TV zhlédl zkrácenou verzi reklamy na G-Hnus 2018. Pasáž s řemeslným pivem a degustačním prkénkem už vykutálená reklama neobsahovala...
P.S. č. 3 - ! 2.5.2018, reklama na G-Hnus 2018 dnes v TV reklamě vstoupila do dalšího levelu. Ti dva eurotýpci, kteří "chtějí prostě jen pivo", si dali po dvou kusech v "podivném" lokále s živým pivem a dostali ho načepované do zkumavek se špuntem ???? Hostinský v tom podivném lokále vypadá jako Lucifer a všichni okolo pijí pivo z miniaturních pidisklenic. Gabi, Gabi... jak hluboko ještě klesneš? Nejdřív nepovedená parodie a teď už úplné nesmysly. Jen proto, že u vás vaří blbé pivo?












DVA PŘÍKLADY CELKEM POVEDENÉ SROVNÁVACÍ REKLAMY:
Když jdeš na jedno na Stodolní a probudíš se kajsi v Praze na hotelu aneb tohle s Kofolou nezažiješ
Když jdeš na jedno na Stodolní a probudíš se kajsi v Praze na hotelu aneb tohle s Kofolou nezažiješ


Když jdeš na jedno na Stodolní a probudíš se kajsi na polu u Komorní Lhotky aneb tohle s Kofolou nezažiješ



Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář